Blogia
nosequiensoy_2d

(mobil) 2018 hackværktøj Factory Inc.

Factory Inc. cheats subtitle Idle & Tycoon Game

 

150312960 B
ipad
4,8 / 5
kunne lide det 3100 anmeldelse
Undertekst Idle & Tycoon Game
Kritik Det er en nyere ide om inaktiv spil, underholdende og vanedannende .... mit eneste problem er, at der er lidt for mange annoncer ... det er ikke uafspileligt og super irriterende, men jeg tror, ​​det kan bruge et "lille" fald i annoncer. Det ser sådan ud på denne måde, men hvis det ikke er tilfældet, skal du ikke fortsætte med at skubbe tvunget annoncer på afspilleren, efter at de har set meget til belønninger. Ligesom jeg spillede i 20 minutter, øgede jeg mine penge og hastighedsforstærkere et par gange, fik multiplikatorbelønningerne et par gange og så i alt 25 eller så annoncer. Jeg fortsætter med at gøre det. Jeg har ikke brug for tvunget annoncer, fordi jeg aktivt ser dem for at øge. Annoncerne er okay, men bare at sætte ideen derude. Jeg vil også gerne have spillet til at få bedre grammatik. Jeg kan ikke forstå, hvad det siger nogle gange, det er skrevet dårligt rundt, men jeg får ideen stadig. Jeg tror, ​​at dette spil har et godt potentiale hidtil, så følg det gode arbejde!
version 1.5.27

(mobil) 2018 hackværktøj Fabrikat incl. moms

(mobil) 2018 hack værktøj Fabrikant inc. (mobil) 2018 hack værktøj Fabrikant inc. www. (mobil) 2018 hack værktøj Fabrikant inc. web. (mobile) 2018 hack værktøj fabrik. (mobil) 2018 hack værktøj Fabrikant inc. ophavsret. (mobil) 2018 hack værktøj Fabrikant inc. internet side.

0 comentarios